This page as PDFPDF.

IV+

Lubnik

Področje: Škofjeloško in polhograjsko hribovje
Območje: v sprva zmernem, na koncu pa brutalno zahtevnem vzponu na vrh strmega hriba nad Škofjo Loko
Izhodišce: Škofja Loka (most čez Soro) (320 m n.v.)
Karte: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1: 50 000; Atlas Slovenije 105
Dolžina (km): 26
Višinska razlika (m): 705
Čas vožnje: 2:15
Nošenje kolesa: mestoma zadnjih 100 višinskih metrov na poti do planinskega doma
Zahtevnost vzpona: do odcepa kolovoza za Lubnik nad gostilno Nace V 2 in V 3; do konca kolovoza na n.v. 890 m V 5; naprej do doma V 6 z mestom V 7
Zahtevnost spusta: od doma do začetka kolovoza S 5 z mesti S 6; od tod do Tomaža nad Praprotnim S 3 z odsekom S 4; naprej S 2
Zahtevnost skupaj: IV+
Značilnosti: kratka, a v zgornjem delu tako fizično kot tehnično izjemno zahtevna tura (dobrih 200 višinskih metrov vzpon ves čas V 5, V 6 in V 7).
Najnižja točka:349 m n.v.
Najvišja točka:1021 m n.v.
Višinski diagram:
Navigcija: [GDB] [GPX] [KML] [LMX] [PLT] [QUO] [WPT] [Google maps]

One Response to “Lubnik”

1. Predlagam (vsaj meni) veliko boljšo varianto:
    V Škofji Loki zavijemo (za mostom) desno proti tovarni LTH, ko pridemo do konca tovraniške zgradbe zavijemo levo na Vincarje in do konca po cesti dokler se ne začne makadam in naprej po lepo vozni pešpoti.. Najbolje da si pogledate priložen zemljevid: http://www.shrani.si/f/1f/cT/3KgyA3VN/lubnik.jpg
    Poti se ponovno združita na ostrem ovinku na cesti, ki gre do Breznice (in dalje).
    Naslednji “popravek” je odcep za vas Gabrovo – na križišču zavijte desno in se peljite po asfaltni cesti do vasi Gabrovo. Tam asfaltna cesta preide v lep makadam. Sledite makadamski cesti (v pomoč naj vam bo priložen zemljevid) dokler se le ta ne spremeni v nekakšno široko vlako (pikčasta pot na “originalnem” zemljevidu). Ta široka vlaka je precej kamnita, vendar je v celoti vozna (sploh s polnovzmetenim kolesom). Vlaka se na koncu priključi v originalnem paternujevem prispevku omenjeni “strašno zahtevni” poti (rdeče pikčasta pot na originalnem zemljevidu). Od tam je pot enaka kot v opisu.
    Mimogrede: Tisto o zahtevnosti rdeče pikčaste poti je treba vzeti z malo rezerve. Res je dokaj strma in precej kamnita, zadnjih cca 50vm je tudi precej ozka. S polnovzmetenim biciklom se da zvozit navzgor, navzdol tudi s trdakom (jaz osebno na najožjem mestu nesem bicikel cca 10-20m. Na nekaj “detajlih” ga tudi prestavim čez, baje pa je nek heroj nekoč zvozil vse.. )

lp

ah še spust.. Spust pa v smeri vzpona.